10:44

Primul meu post!

Ar trebui sa se refere la motivul care m-a determinat sa-mi fac un blog in primul rand.... Pai mi-am spus eu intr-o seara (am momente cand ma loveste inspiratia fix in ceafa!), am un foarte prost obicei de a da sfaturi, care , pentru ceilalti, merg mereu, si sunt multumiti (stiam eu ca trebuia sa intru la psihologie), chiar daca sunt ABSOLUT incapabila sa-mi dau eu insami un sfat! Niciodata nu am inteles de ce... cred ca are de-a face cu obiectivitatea. Sa fim sinceri, nimeni nu cred ca a reusit vreodata sa fie complet sincer fata de propria persoana! Mereu avem tendinta sa ne gasim scuze, din orice, numai consiinta sa fie linistita! E muuuuuult mai usor sa dai vina pe altii! Nu-i asa??!!

Am tot citit tot felul de blog-uri si pot spune de pe acum, ca nu vreau sa preiau nici o stire de la nimeni altcineva, nu vreau sa fiu nici banala, pur si simplu, sper sa cunosc mai multe persoane, sa le ajut atat cat pot, sa impartasesc cu voi o parte din experienta (minuscula in comparatie cu a altora) de viata, in speranta ca poate va voi ajuta sa nu intrati in belele in care eu ma bag singura fara sa-mi dau seama si cu o frecventa destul de mare!

In rest, mai sper sa va ofer informatii, tot pe gratis, si de alta natura. De exemplu in calculatoare, net , in domeniul auto mai stiu cate ceva, sunt fan al "Top Gear" si altele.....Ce-o sa iasa aici?...nu stiu, dar daca ma enerveaza si nu-mi place ce-a iesit, sterg blog-ul pur si simplu! Logic, nu?

2 comments:

alibus said...

Bun venit ...sii...te-am adaugat in blogroll-ul clasei;)

Diana LFD said...

ti-am spus ca o sa-mi fac blog! si ca atunci il pun pe mess ca sa vezi...ma asteptam si la o parere de-a ta!